KrisTýnin svět

pondělí, listopadu 20, 2006

Už se nikdy nebudu smát akupresuře...

Ačkoliv jsem zarytý milovník tajemna, na akupunkturu, akupresuru a podobné vymyšlenosti moc nevěřím. Že jsou na těle body, které jsou propojeny s nervy a orgány? Cha!
Jó, děvenko, jen se směj tisícileté zkušenosti východních civilizací. Minulou lekci nám na sebeobraně ukazovaly body, které když člověk stlačí, měl by se dostavit kýžený efekt (jako že to hodně bolí). Jeden je vpředu na krku, druhý na rameni a třetí pod uchem. První dva jsme bez problému nahmátli, ale ten třetí ne a ne najít. A tak mě instruktor mačkal krk a hledal a hledal. A já necítila nic. Nic jsem necítila ani cestou domů. Zato v noci mě pobudila bodavá bolest rozlévající se k uchu. Pravda, není nic podivného na tom, že vás bolí krk, když vám do něj páčil prst člověk, jehož ruce jsou podle mého zběžného odhadu vhodné spíše k prorážení stěn (betonových). Ale mě nebolí jen krk! Krom něj mě bolí ještě zuby, mravenčí mi ucho a mám vážně dojem, že hůř slyším. To mám za to :)
p.s. To, že mi včera taky urazili kousek zubu, je v porovnání s tím prkotina.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home